lunes, 22 de septiembre de 2008

You... Me... (Running up that hill)




Esta canción me pone los pelos de punta cada vez que la escucho, y me dice muchísimas cosas. Aquí os la dejo y os pongo una muestra de las buenas vibraciones que me genera. Ah, recomiendo escucharla con bastante volumen y con los ojos cerrados...


You' re so cold, you're so hot.
You're the best thing I've ever touched.
You and me could make something special, like be embraced together, forever.
Come on, baby, and do it.
Let's take this moment to the eternity.
Let me see you like you are. let me see you naked...
People look sex like something unspecial, but we can do it like a dream, but when I wake up, I'll look at you like no one have ever done.
Let's run and run to our place out of all we know.
Look across the window. What do you see?
People unloved, people unhappy.
We can do something special, like love each other until the end.
Let me take your heart away from this.
I'll take care for it.
Run to me; let me be your Destiny.
I promise you I'll make dinner as good as I could.
You and me... Won't be unhappy*

M.




*Frase de Running up that hill.

3 comentarios:

Eterna reflexion dijo...

Placebo tb tiene una version de esa cancion!

Cristina Puig dijo...

Wola,
Pues a mi no me aparece el enlace en pantalla y no la pude escuchar, como estas sacerdotisa de pelo azul??? Yo un pelín mejor pero con medicamentos, puajjjj. A ver si nos vemos pronto ya, beso de Jordi que se está pelando la cabeza y parece un lagarto) y mio.

TheGreenLion dijo...

Aloha guapa! Ostres quina casualitat, estic contenta d´haver-vos trubat avui ;) M´agrada molt sa lletra, però me passa com na Cris que no sé com escoltar-la, la cercaré per internet. Una abraçada llunàtica blava! B*